Program Jalan Ria 10,000 Langkah 1 Murid 1 Sukan 2014

Bacaan doa sebelum program berjalan kaki bermula.... Barisan didahului oleh para pentadbir kolej dan para pemegang bendera...

Program Jalan Ria 10,000 langkah 1 Murid 1 Sukan Peingkat Kolej Vokasional Tawau ini telah berlangsung pada 20 Ogos 2014 bermula jam 7.15 pagi menggantikan Slot Perjumpaan Sukan dan Permainan pada hari berkenaan. Selepas guru dan pelajar mengambil tempat masing-masing di padang, program ini dirasmikan dengan ucapan perasmian yang ringkas daripada Pengarah Kolej Vokasional Tawau. Lebih kurang jam 7:45 pagi, acara senamrobik bermula. Acara senamrobik ini mengambil masa lebih kurang setengah jam.

Terima kasih kepada barisan pelajar yang mengetuai slot senamrobik ini...
SERONOK | Para pensyarah kelihatan bersemangat melakukan senamrobik ini...
Hah... Tengok ni...
Yang ini apa? Otromen??
YANG PALING BERSEMANGAT | Paling manang urang bilang....

Selepas itu, semua guru dan pelajar berkumpul dihadapan Pintu Gerbang Utama Kolej Vokasional Tawau untuk memulakan larian. Sebelum larian bermula, bacaan doa disempurnakan oleh Ustaz Muhammad Kamarul.

Barisan hadapan baru melintasi Dewan Tun Ahmad Shah...

Program Jalan Ria mengelilingi kawasan dalam kolej ini bermula dari Pintu Gerbang Utama Kolej Vokasional Tawau ke Dewan Tun Ahmad Shah kemudian ke kawasan Kediaman Guru dan kembali semula ke Pintu Gerbang Utama dan berakhir di Dewan Tun Ahmad Shah. Untuk makluman, keluasan kolej adalah 23.8 ekar.

Jarak perjalanan Program Jalan Ria 10,000 langkah Kolej Vokasional Tawau 2014....

Selepas tamat perjalanan 10,000 langkah, semua pelajar diberikan air mineral untuk menggantikan air yang telah terhidrat. Program tamat lebih kurang jam 9.15 pagi.

Cikgu Lim Lay Yong mengendalikan proses mengambil kehadiran pelajar mengikut kelas masing-masing...
Macam masih boleh sambung 3 pusingan lagi ni...
Paling awal sampai?