Program Ihya Ramadhan 2015M / 1436H

Penceramah jemputan untuk Ceramah Ambang Ramadhan, Ustaz Mohd Mukmin (tengah) bersama Pengarah, Encik Rangiah A/L Muthusamy (kanan) dan Ustaz Mohd Kamarul (kiri) | Foto oleh Carlos George

Program Ihya Ramadhan Peringkat Kolej Vokasional Tawau berlangsung pada hari ini, sejurus selepas Majlis Sambutan Hari Guru di Dewan Tun Ahmad Shah. Program ini bermula lebih kurang jam 11:40 pagi.

Penceramah jemputan ialah Ustaz Mohd Mukmin bin Amin Jaafar, Guru Besar Sekolah Rendah Islam Al-Fateh, Tawau. (Maklumat tentang sekolah ini boleh dirujuk di https://www.facebook.com/pages/Sekolah-Rendah-Islam-Al-Fateh/628122330543794 dan http://srialfateh.blogspot.com/)

Program Ihya Ramadahan ialah program tahunan anjuran Jawatankuasa Penghayatan Islam dan Nilai-nilai Murni dengan kerjasama Unit Pendidikan Islam. Program ini akan berlangsung selama sebulan meliputi Ceramah Ambang Ramadhan, Persembahan Pelajar, Kuiz dan Penyampaian Hadiah.

TERIMA KASIH DIUCAPKAN | Cikgu Talip Maming (dua dari kanan) menyampaikan cenderakenangan kepada penceramah | Foto oleh Naizuwan